Boost je social media skills in 7 simpele stappen
Scan me of ga naar www.denhaagdoetacademie.nl/o/Shared-Business/activiteiten/Boost-je-social-media-skills-in-7-simpele-stappen/61423 om je aan te melden
Contactpersoon
Samenvatting
De social media workshop is voor jou als vrijwilliger bij een stichting of team van onschatbare waarde. In 7 stappen tijd leer je impact maken met social media.Uitgebreide omschrijving
De social media workshop is voor jou als vrijwilliger bij een stichting, vereniging of team van onschatbare waarde. In 7 stappen tijd leer je wat social media is, wat er allemaal mogelijk is en hoe je deze het beste kan inzetten om impact te maken. Laten we alle stichtingen uit Den Haag zichtbaar maken want dat verdienen ze!
Is de training voor zowel beginners als (wat) gevorderden interessant?
De training is voor iedereen die het leuk vindt om vanuit een marketing- en communicatieperspectief een social media plan te maken (of te verscherpen): voor beginners met basale kennis van social media die willen leren welke doelen je kan nastreven en voor wat gevorderden die bijvoorbeeld wel regelmatig posten op social media, maar dat doen zonder duidelijk plan en graag gestructureerder daarmee aan de slag willen. De training focust o.a. op het leren kennen van je volgers, de boodschap die je wil uitdragen via social media, welk platform je wanneer het beste kan kiezen en hoe je tot waardevolle content komt. We focussen niet echt op de technische details van de verschillende platforms, dus het is handig als de deelnemers wel weten hoe je iets post op bijvoorbeeld Facebook, Instagram of LinkedIn.
Worden alle social media platforms behandeld?
We gaan niet in detail in op de technische details van de verschillende platforms, maar wel op de voor- en nadelen van de grote platforms en welk platform het beste geschikt is voor welke doeleinden en doelgroepen. De tips en lessen uit de training kunnen ook meegenomen worden naar andere platforms.
Moet ik iets voorbereiden als ik wil deelnemen aan de training?
Het is fijn om de doelstellingen van de eigen organisatie scherp te hebben en daarnaast zicht te hebben op hoe de social media kanalen van de organisatie nu ingezet worden.