Gastvrijheid en Klantvriendelijkheid
Contactpersoon
Sandra Menken
Stel de contactpersoon een vraag of neem rechtstreeks contact op met de organisator via s.menken@pepdenhaag.nl of 0653415608.
#43442
Scan me of ga naar www.denhaagdoetacademie.nl/o/PEP-Den-Haag4/activiteiten/Gastvrijheid-en-Klantvriendelijkheid/43442 om je aan te melden
Samenvatting
Ontvang je regelmatig klanten of bezoekers, bijvoorbeeld als receptionist, intercedent of gastvrouw? Vergroot dan nu je gastvrijheid en klantvriendelijkheid.
Uitgebreide omschrijving
In deze training leer je alles over het gastvrij en klantvriendelijk ontvangen en helpen van gasten in het theater. Daarnaast leer je ook reageren op klanten die grensoverschrijdend gedrag vertonen.
In deze training leer je:
- Klanten gastvrij en welkom ontvangen;
- Reageren op klanten die boos zijn of een klacht hebben;
- Eigen grenzen aangeven bij grensoverschrijdend gedrag.
Over PEP Den Haag
PEP Den Haag ondersteunt (vrijwilligers) organisaties met allerlei vraagstukken. Zoals goed bestuur, sterk beleid, werven van vrijwilligers, behouden van vrijwilligers, enz.












