Gastvrijheid en Klantvriendelijkheid
Training · 7 okt 2021, 09:30 - 12:00
Regentesseplein 148, 2562 GR Den Haag, Nederland
Welzijn
Bestuur en organisatieMantelzorg en Informele ZorgEmancipatie en DiversiteitWerken met VrijwilligersPR en CommunicatiePersoonlijke ontwikkelingPEP Den Haag
#41315
Scan me of ga naar www.denhaagdoetacademie.nl/o/PEP-Den-Haag4/activiteiten/Gastvrijheid-en-Klantvriendelijkheid/41315 om je aan te melden
Scan me of ga naar www.denhaagdoetacademie.nl/o/PEP-Den-Haag4/activiteiten/Gastvrijheid-en-Klantvriendelijkheid/41315 om je aan te melden
Contactpersoon
Sandra MenkenStel de contactpersoon een vraag of neem rechtstreeks contact op met de organisator via s.menken@pepdenhaag.nl of 0653415608.
Samenvatting
Ontvang je regelmatig klanten of bezoekers, bijvoorbeeld als receptionist, intercedent of gastvrouw? Vergroot dan nu je gastvrijheid en klantvriendelijkheid.Uitgebreide omschrijving
In deze training leer je alles over het gastvrij en klantvriendelijk ontvangen en helpen van klanten. Daarnaast leer je ook reageren op klanten die grensoverschrijdend gedrag vertonen.
In deze training leer je:
- Klanten gastvrij en welkom ontvangen;
- Reageren op klanten die boos zijn of een klacht hebben;
- Eigen grenzen aangeven bij grensoverschrijdend gedrag.
Over PEP Den Haag
PEP Den Haag ondersteunt (vrijwilligers) organisaties met allerlei vraagstukken. Zoals goed bestuur, sterk beleid, werven van vrijwilligers, behouden van vrijwilligers, enz.